July 20, 2008

doyan..


waah..smlam i makn doyan taw...taw x doyan tue aper??doyan tue....durian ler...hurm....sodap ni doyan..i layann je doyan nie...smlm...i sowang je mkn doyan...yg len xmo..hiks..1 biji gua melantak beb....sape kesah..ahaks..tp 1 je bab doyan nie..mmm i xreti ler nk bukak dia tuh..reti mkn jerr...hiks...mm tyme nk bukak tue..per lagik....carik member rr...mm suh durang bukak..n i ler melantak sowang2...hiks...sian..org laen bukak..org lain makan..ahaks..mm doyan tue..name pe ek?lupew ler..mm doyan daun kot..hiks..ade ker name ni?mm ntah ler.hako pown tataw...hiks...maen tangkap je...ahaks..mm so..sape yg ngidam nk makn doyan tue..meh ler jenguk blog hako....ahaks..uitt..td ber i i lg..skun hako2 plak...pe motip?hiks..larikkkkkk..ekeekeke....sengal suda i nie...waaah..sambunk blik pasl doyan tue...mm doyan tu...kazen member bg..hiks..byk gak rr..dlm 6 biji kot..mm ari ni..membr hako plak yg melantak doyan tue...2 biji sampai..wah..aku pown join dia gak jap tadik..hiks...antu doyan ka aku nie??mm last month kan...aku g kemaman..umah kazen aku..mm aku ckp kat dia..doyan xde ke??mm dia ckp ade..n then..pas ambik hako je dr bus stand.....kami gie carik kt kadai..mm byak bha...pastu tnye rr..kira camne...mm n then tokey tu sakap...rm5 1 kilo..mah aih..murahnye....pastu...hako ambik rr sebijik..yg besau2..hiks..mm sebijik jer..lagipown..hako sorang je yg melantak..kazen hako tu..kureng cikit....ahaks..walhal..dia yg mengandung..hako plak yg mengidam..ahaks..mm timbang punye timbang....mak aih....doyan tuh...taw x..harga bape??hiks..murah je..rm15 je..murah kan??sebijik je tuh..mm lau kt neg lain..mm selonggok.bole dpt bape bijik da??solonggok..rm10 je..mm sodap pown sodap...lau yg hako beli ri tu...mm da lar keras...xsodap plak tuh...mm xde rr keras sgt..sib baik hako gigi palsu.....hiks..lau hako pakai..hurm...ahaks....occays..cau cincau..


p/s: waktu post nie ditulis...doyan tu..da jd najis da..hiks...smlm agik..ahaks...larikkkkkkkkk....peace..

3 comments:

razifembi said...

aku teringin nk mkn doyan ...tp apakan daya..tekak aku ni xmampu nk telan ... bukan berlagak..

Fifiey82 said...

sedapnye
baru jer mkn mggu lepas

kizari said...

razifembi: wah..mm taw...sestgh org mmg nk sgt mkn.but cam alergic kn..sestgh tu...ade penyakit..so xle nk mkn coz kne tlan ubat..hiks..lau razif ade kt sni..mmg sy da pakse mkn..like my kazen..sy paksa dia mkn macm.like ikan linang n belut..hiks.besh oolll

fifiey:mmg sedap..tambh sedap bila doyan ni free..hiks..ade lg sbiji kt dapur tuh..meh rr mkn.