December 16, 2008

pUaS aTiEy??


salammmm..

hohoho...td..puas da ati aku....akhirnye...aku nk dilit id2 org yg ade kt ym list aku...huhuhu..ade yg aku dilit tanpa pengetahuan..(ni taap benci da ni)...n yg kebanyakkan nye...aku inform dlu..coz..aku pown penink....ntah..motipp aku nk dilit ni??hahaha...hmm..tataw nk handle camne ag...group byk sgt..cam2 group adew..huhuhu..then...yg plg aku menciikkk skali..org men boots...adoii...xley tgk org duk on9...ade je yg gataiii tgn nk boot ler..ishh....so...td aku lancarkn operasi aku...huhu..n tindak balas yg ok..wakakaka....then..pastu..ramai ler yg reply..jgn ler..memacam..pastu..ayat dr member aku..lau ko xsyg aku aku..ko dilit arr....ade ag...ko dilit je id aku skun..mmg nahas..hahahaha..ade mcm2 ag..kawn2...camni ler kawn2 aku...yg aku sendnye..berbunyi(hmm..berbunyi ker??wakaka)camni...
[to all]: sesape yg nk aku dilit id dia kt id list aku..sila gtaw ye..coz..aku nk dilit id2 ni..huhu..gtaw k...senang keje aku..xde ar men dilit je..

hahaha..aku juz gtaw..lau kowang nk aku dilit id kowang lam ym list aku jer...bkn aku nk dilit kowang...huhuhu...lau yg aku myampah2...mmg da lme aku dilit.....motip myampah??haha..ade la sbb dia...yg xley blah..ble org mempergunakn kita..huhuhu.aku mmg xley blah org camni..pastu..org yg suke mengambil kesempatn keats diri kita..mean..biler kita senang...dia nk aje kawn ngan kiter...tp..biler kiter susah..adew dia tnye ke..usahkn tnye tu..kabar pown xtnye..huhu...so..tu yg beri2 myampah...time kite senang..bkn men ag..or time dia lam kesushan...bkn men ag dia...tlg la...memacam..haha..tp..aku xkesah la sgt...cume beri2 da nyampas2 gittew je..hahaa..so..pe ag..dilit ler de nyampah2 people tu...tp..yg aku tnye tu...yg aku tnye tu..bkn sbb nyampas ke ape..tp..cume nk kurangkn bil lam id ym aku ni..berat2...huhu..so..sape yg dpt msg tu..reply2 ler ye b4 aku dilit..huhuhu..aku ektoli malas nk wat id ym baru..walopon byk emel..da aku suke yg tu jekk.....hehe...

ok lerr..tu jekk utk entry kali ni..huhu...ok......hope ade sinar utk hari2 yg berikutnye
..amin....salam..


cilikan : nyampas ngan org hypo itu...mateylahh kne caci..

2 comments:

Anonymous said...

sianye kne boot..bahye tu..

*silent reader

kizari said...

biase lahhh....tp geram gak tuhh..cam xde keje len nk men boot jekk