June 8, 2009

award dr cik sol




salam..arlow2..

waa..diam xdiam..aku dpt award ag..yuhuuu..*BANGGA TAAP CIPAN*.
AMARAN KERAS YA..SILA JGN JELES *MUKA POYOS*..
kite tgk sape yg terkena....jeng2..
uisshh..xkn trus nk tgk award kot...baca ar dlu terma n syarat ni..
free x free..nk juin pape pown ade rules dia..so..tuk award ni..
ni ar rules n term dia..hiks..

Terma & Syarat Untuk Penerima Award Ini.
1. Letakkan logo award ini di blog anda.

2. Anugerahkan award ini kepada 10 Blog yang anda anggap paling berinspirasi dan sangat mesra.

3. Pastikan anda menyatakan penghargaan ini melalui backlink dengan blog yang anda anggap paling memberikan inspirasi dan mesra dari blog anda

4. Informasikan penerima award mengenai award yang mereka terima dengan menyatakan komen di blog mereka.

5. Berbagi cinta dan sayang untuk penghargaan ini kepada pemberi anugerah ini


sbb aku tataw mne 1 award tuk aku..aku men tibai jek 2 award ni..ngehnge..sbb bwh 2 award ni..ade name aku..
btw..thx ya cik matahari aka sol..*dengarlah matahariku suara tangisan ku..ku bersedih...hingga panah menusuk jiwaku*..oopss
thx again cik matahari...psstttt..salam perkenalan...hiks!!

so..blog2 yg dpt award ni adalahh..jeng2..

1) aizul
2) kak rai
3) jebon
4) tulisan xchantek
5) kura2
6) linggam
7) pidah
8) ebes
9) sopian
10) kalian sume...

2 comments:

solehah said...

ehem salam pekenalan. yeye amek je due2 wahahaa

kizari said...

salam...thx ya