July 13, 2009

aku...Aku..dan diriku........kembali setelah lama xngedet blog

assalamualaikum wbt n hye guys........

1st....sorry coz long time nop update my blog....sori sesangat...now susah sgt nk on9kn diriku ini..sori k...beselahh..cc kt kpg aku da tutp..kuwang asemm btol nye cc...nk gne stimix kt umah...mak aku xkasi..nnti adik aku xley studi n yg pling penting...dia tkot aku nnti xley nk wat keje pape yg disuhnye..hadoiiii!!!!!so saddddddddddddddddddddddddddd......

2nd.....aku da abes studi!!!!hoorrraaayyyyyyyyyy..akhirnye..abes gak aku studi..n pas raye ni insyaallah aku akn konvo kt putrajaya nnti..so..kenkawang...nnti jgn lupe dtg yerrrr....pstt2..banjer lerr aku nnti..meraikannnn aku yg tamat blaja..wakakakakakaaka......

3rd....aku now wat pe???hahaa..now aku duk umah jek...tido..mkn....BERAK...kencing...jenjalan..mmbesaukn perut yg makin besau ni....memperabeskn borasss n doyan kt dusun aku..hiks..jemput sume...

4th...now aku kt kotan..tok rini n sok..sbb nk uruskn surat yg aku da tamat blaja..hiks..n nk amek cj skali n jmpe kenkawang yg terlekat kt kolej smbil2 jmpe sahabat baik aku...........fadil..din..fuad..n yg len2 ag....


5th.... ekin da kuar wad...tp selang 1 week..irfan lak kne masuk wad..penyakit yg sme..irfan n ekin ni adik badik...btw..smlm irfan da kuar wad..da dkat 2 week dia duk lam wad.....pape pown hope sumenye da stabil.....amin..

6th...ok larh stakat ni..nnti lau ade mase..aku apdat ag...sori again k..

oh ya..congrate to Chaq sbb be da 2nd winner mentor..no 2 pown ok....hope xtenggelam cam senior2 mentor yg len k..gd luck chaq...

bye.salam..tek care guyssss



5 comments:

Fatehah A. said...

hek eleh...abis..

Faz Fazrin said...

ko tak pesan ke, blog ko ni cam ade iklan, bila org klik komen, sekali dengan iklan2 keluar, adei..pi tukar theme la

Fifiey82 said...

wei pacik...

okfind88 said...

tulisan xchantek : wakakakaa..bio ar abesss....


faz : ye ek??nk tukar gak ni..tp xde theme yg ok...

fifiey : yerr makcikkk..pe??

♥♥ Mama Ash ♥♥ said...
This comment has been removed by a blog administrator.