January 16, 2009

gath

salam..hi..@elyasshutt....


mencikkknyeeeeeeeeeeeeeeeeeeee........last week dpt msg dr APEK...dia ni dak klas aku ahh..kiranye mase sikul dulu..kitorang mmg ngam ahh..ngan syamil....mus aka bajek jan..ayed...kira gank ar..tp 1 klas tu..kitorang mmg rapat ahh..xkira jantina...n bangsa...padahal ade 2 bangsa jek lam klas aku..malay n india..our miss indian...miss devi...mmg menjadi rebutan kitorang...nak2 lak JOHN n aku..haha..scandel beb...biasa lahh......eh2..da melalut la plakk..hmm..nnti raya cine ni...ade gath dak klas aku @elyasswhutt...huhu...beshnye dpt jmpe gank2 lame...tp kann..sygnyeeeeeeeeeeeeeeeee............aku xley joinnnnnnn...@elyasshutthuwaaaaaaa...ye ah..durang gtaw lewat..camne aku arrange mase aku....wah..cam retis la plakk..xde ahh..walaopon aku cuti smpai 10 ari...tp..mase tu kazen aku nk kawen...hurm...xkan la xnk join kn kazen kawen??mati aku lau dia pown xjoin nnti aku kawen..huhuhu..mmg guwamm btul ahh..ni da kali ke2 aku xg gath...huwaa...sedey....@elyasswhutt...geram btul..huhu....da tension da..xtaw da nk ckp pe..

sowie kengkawannnn....aku xley join gath kowang kt genting tuh...maybe nex time kita akan berjmpe ag....does it skema??hiks..hmm..i really hope dat...hmm..nnti aku duk kl blik..kita lepak same2 k....nnti aku nk nek kl gak..nk g sikull..so...jmpe yeahh..hehe...wendu kt cikgu2 aku...ade yg da berpindahh..hehe.
ok la..bye..salam...

No comments: