January 18, 2009

panggilan dr oversea?????

salam...hi.....

huwaargghh..kali nk stori mori sal pe ek??hmm..kelmarin kann...aku dpt panggilan dr oversea....+966*********.....huh..taw x panggilan dr mane???hihi..ni panggilan dr riyath..arabic country..nak taw sape yg kol??hawhaw..ni la best pwend aku..dr riyath...btw..she asian...juz stay at riyath..huhu..tp jap je la dia kol..5minit jek..tp aku puas.....hehe..ye ar..kwn oversea kol....dia ni mmg baik ler...jujur..n aku senang berkwn ngan dia.....cume mase je ar berbeza..dia pg..kita da t.ari da...kita pg..dia mlm..cam smlm..kita da kul 3pg camtu ar..kt sne kul 11mlm lebey..huhu..time t.ari n mlm je kitorang bole chat....siann kann??@elyasshutt...sabar je lahh..biler la dpt jmpe dia niehh...hehe..tgu dia dtg malaysia je ar..huwaargghh..owh ye..lupe lak nk gtaw name dia.name dia el **** cruz...huhu..chantek pown chantek.....bole angau aku.......

hmm..td ade gak tnye member2 aku la kn..lau send msg ke oversea...bape sen kne caj..durang ckp lam rm1lebey..hauhau..mahalnye kann...lau kt negara kita niehh....da bole bape keping da msg... matiy weehh nk msg2..tgu dia kol suda..waakaka..baik kn aku??ari2 ler dia kol...baik kn dia...

hehe..tu je lah nk share kali nieh..pape pown..ari2 duk speaking..bole improvekn bi aku..nah kann...ceting smbil blaja..bkn buang mase tuh... .muehhee...

ok..bye..salam....nk smbung wat asemen....

No comments: