February 2, 2009

da abes??

salam.....

wahh..da bersawang blog aku......huhuhu....adoii,....penat nyeeeeeee..baru jek smpai td...lam kul 5lebey..huhu...actually td da baring2 nk tido..tp xnantuk plak...so...ape ag..terpaksa ler menhonlinekn diriku inieyh..hakhak.......camne nk titun???coz aku da titun sepuasnye lam bas.....bersama ngan cik kura-kura...wahh..statemen gittew..hakhak...matilahh kne caci...hiks..xde ahh..aku tido betul2 smlm atas bas..nk kate letey x...maybe sbb penink kot...huhu...pape pown..layann mata ku niehh..hakhakk..

hmm..cuti 10 ari pe yg aku wat ek??hakhak...ektoli..xcukup ah 10 ari..ye ahh..nk g jenjalan ag...wat asemen ag...mane sempat...dah ar skun aku da pandai tido awl....tataw nape..huhu...btw..cuti2 ku dipenuhi ari2 yg tidak membosankn..hakhak..epyy gittew...tp kannn..ari kamis lepas..umah pakcik aku kne masuk pencuri..time to aku g town...malam ahh..then..xde org kt umah tuh...ye ahh...sume kuar...kazen2 ku g pasar malam...so..lam kul 9lebey ar durang kuar...so..time tu ahh kne masuk pencurik.pencurik niehh....mmg kitorang knall...oppss...sbb dia taw segala ceruk umah tuh..masuk ikut lubang beb..dia mmg siap wat lubang...kitorang pown tataw ade lubang tuhh...dah ar...umah tuh..bln 1 tu..tiap2 minggu dia mencurik...henpon ler..duit ler..smpaikn tabung anak kazen aku dia kebas....shelakak btul!!!tp...dia adalah pencurik yg xpandai....nk taw nape??/sbbb pas dia mencurik tu....dia g tukar duit syiling yg dia curik tu kt umah aku..n then kt kedai runcit yg berhampiran...time tu sume xtataw ar kne umah pakcik aku kne rompakk..so..xsyak ler...esoknye baru taw....si pakcik aku lak...xnk report polis....ishh..geram btul aku...da byk kali da setan tuh mencurik..still xnk report..aku nk aje ajar si setan tuh..bkn ape..kita da wat baik ngan dier..dier ley wat camtu...siott jekk...btw..dak ni mmg setan btul..penah ngintai anak kazen aku gak..seb bek xbuta kne cucuk ngan pisau....baru umo belasan taun..da wat giler...ishhhhh.......ble la dia nk insap..n pakcik aku tu nk report kt polis...biar meringkup lam penjara..baru dia taw....

oops..terciter sal ni lakk...hiks...cuti2 aku da abes..so..skun kne tumpukn lam pelajaran lakk..wahh..gittew...hakhak..ok lahh..nk layan mata japp...hiks..bye..salam

No comments: