February 15, 2009

A TRIBUTE TO DAK itu...........ngeee..


salam........ewah..ewahhh....

meh nk bisik2 nieyhh..ngee..kan2...smlm ade dak tu dia cabar aku...cabar ke??matilahh...speku...hmm..dia ni bole dikatekn gur la..sbb dia mmg gur..wkakaaa..td ngah borak2 kt skype..smbil2 perli lah dia...wait2....lupe nk gtaw info skit sal dak nieyhh..dia dak kolej aku..lalala...mesti lec aku da suspec sape tuh..lalaa....hmm..kan dia ckp dia bru blik date...ngee..hmm..camni lahhh..tgk la half of conversation aku ngan dia..haha..to dat gur..jgn mrh2 aku..ko yg cabar aku..hahaa..ampun2...jgn wat sesi mengayam ketupat lak ekk...lallaa..


aku says: deting ngan tut ek?
aku says: hehee
aku says: lalala
dak itut says: aah
dak itut says: ak dating kat umah ak lg tau
dak itut says: dpan mak bapak ak
aku says: haha
aku says: ye la tu kann
aku says: tut g masuk minang eh?
dak itut says: ne ad
dak itut says: dia repair kmptr la
aku says: ooo..
aku says: igtkn dia masuk minang
aku says: lalalaa
dak itut says: wekkkk
dak itut says: lmbt lg
aku says: haha
dak itut says: xpe la
aku says: tp kompem ngan dia ar??
dak itut says: nt ak jeyg pinang die
aku says: (chuckle)
dak itut says: wahwahwahwahwah
dak itut says: ape lak
aku says: wow..ade ati tu
aku says: lalala
dak itut says: ak kawan je la
aku says: nnti aku update kt blog aku
aku says: ko nk masuk minang dia
aku says: haha
dak itut says: jangannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
aku says: jd speku kt blik tuttttt..
aku says: hahaa
aku says: taw tkot
aku says: lalalaa
dak itut says: hahah
dak itut says: tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
aku says: haha
aku says: nk xnk?
dak itut says: kalo nk wat
dak itut says: gne bhse kiasan
dak itut says: jgn mention name aku
dak itut says: name die
aku says: wkakaa
aku says: taw tkot
dak itut says: apetah lg name tut die
aku says: lala
dak itut says: ko jahat
aku says: hahaa
aku says: takot x??
aku says: aku nk ugut ko nieyhh
aku says: (rofl)
dak itut says: jangan laaaaaaa
dak itut says: ;(
aku says: hahaa
dak itut says: kiki jahat glerrrrrrrrrrrrrrrrrrr
dak itut says: try tgk dlu
aku says: nk keco ke nk suh duk diam??

pssst...kowang baca btul2 yg warna biru tuh..gatelll knn??haha..ampunnnnn..n utk MENGHORMATI SI DAK ITUT NIEYH..TERPAKSA AKU TUKAR NAME2 YG XBERPATUTAN KPD NAMA2 YG BERPATUTAN..erkkk..berpatutn ke name2 nieyh??Ngeee..

gatelll ahh kow ekk..wkakaa.a...hmm..tu jek yg aku nk show kt kowang..yg the rest tu kitowang ckp sal len da...sbb dia da change topik..ektoli..bkn dia..sbb..kitowang bkn ckp sal 1 topik jek..ngee...btw...aku sajek jek post conversation ni..ngee..da dia suh...mesti ade speku kt kolej tuh..hahaa...kitowang ni suke sakat2..nak2 dak nieyh..xpasl2 dia ley pgl aku KIKI???wat???repet again..KIKI..HUH!!!...sound like brand pakaian budak...sot pnye dak nieyhh..yg xley blahh..name nieyh..da ramai pgl aku..mencikkk...cam name tucen jekkk..mencikkk...xpe2..aku da reply da name dia..huh..malas nk state kt sni name dia..nnti org taw spe dia..haha..mesti aku kne siasat nieyh sokk..lalala..sape2 nk inbestigate aku tu..kne bg coklat cadbury..lallaa...beli kt kopratasa...oopss..komasra occays...komasra??hmm...aku ektoli start dr sem 1 ag pgl komasra ni kopratasa..ngan gank2 aku..hahaa..skit2..nk g mane??kopratasa...ngehngeh..name nk sama..hahaa.......

ok la..bye..salam....ngehngeh..

No comments: