January 28, 2010

blog on renovation~grandma sitter



salam..hi uols...

sori da lme giler xapdet blog ni..aduyaaa...almaklum la kerja aku xbg kesempatan nk apdet blog ni...lappy aku pown jarang2 bukak....adoi2..keje aku skun ni mmg beshhh....tp aku xley nk g bercuti..da whole week aku keje..but nop 24h laa...matilaaahh aku 24h..even aku nk g bercuti di key ell pown takley....hadoi2...

duk umah lame2 nie kann..ase borink pown ade...keh2....nk sgt keje...but sian lak kt mak aku coz xde urang nk take care my only grandma...i luv her very much....ye la..my other siblings keje (duk jauh2) n other relationship bz wit their prob o actvty la,bla2 la (ala,lgpown grandma aku mmg dr dlu ag duk ngan famili aku..sume adik badik aku dia jge..so y not if we take care of her rite??)..so da xde kje nk wat,aku ler yg jge my grandma...ok,namo da cite sal ni..lets move on...

diam xdiam da 3months kann aku da xupdate blog ni...adoii...byk probnye ni..ngan tenet prob.
ngan bz yg xtntu mase..huhu...sori k..ala,ni aku da update,jgn ar mrh..
eh,sori ar blog aku ni xsiap ag taw..byk kne renovate...so jgn mrh yek lau url kowang aku xltak ag..

k lahh..cau cin cau cicak atas syiling(btul ke ejaan camni????)hiks

salam..

No comments: