March 4, 2009

6-9/3 at damansara

salam.....ewah..ewah....

waaaaa...da 3 ari xngedet blog nieyhh....hehe..bz la katerkannn..khan2....aiseh...besa laa...ekspo kitorang da nk dkat....nex week tu...hope berjalan ngan lancar arrr..amin:pge61:..

waaa..bout the title...ngeee..slpas di~plan2....akhirnye..berjaya jugak la aku nk ke damansara weekend nieh..ngeee...ye ar..da 2 week duk fikir2..rancang2 ngan akak aku yg aku nk g umah dia...akhirnye..dpt jugak..alhamdulillah:pge61:.....dpt la aku ilangkn KEWENDUAN ku terhdp anak2 buah aku....muehehe....aaa..sambil2 dpt juga ku menyambut kehadiran anak buahku yg baru...hope xde pape yg berlaku la semasa KETIBAAN anak buah ku KE ALAM DUNIA ini...amin..:pge61:.....:UpinIpin01:mesti cumil cam aku..lalalaa.....kebykkn anak buah aku cumil cam aku la...aisehhh.:pge08:bkan aku minta puji nie or BERANGAN TAAP DEWA....but...siyesly btul....hehe..

aaa....ari jumaat ni ade presenttn public speaking..aa...adakah aku pown terketar2??takott gak nieyhh..sheram shejukk jek asenye..hope sume ok la....ciayokk2!!!!:Man13:...hehe..
ok la..nnti lau ade free ag aku update..ngee..bye..salam..:pge12::pge60:

2 comments:

fazrin2211 said...

wah, dah tak rajin ke skrg ni?

okfind88 said...

wakakaa...slame ni rajin ke??