March 25, 2009

manusia sekarang memang kejam!!!!!

salam..hi....ewah..ewahh..:pge60:

manusia skun makin kejamm..huhu..nape aku ckp camtu??ye la..now bole dikatekan ari2 kite baca sal pembunuhan di sni sne....bunuh ngan menyayatkn ati lak tu.....sguh kejam..mmg aku xsanggup nk baca cite sal pembunuhan ni...siyes aku ckp...aku cukup sedey ngan sikap segelintir manusia....:pge45:...:Monkey20:.siyesly....cuba la kita bygkan if perkara begini berlaku kt famili kita..nauzubillah..
smpai ble perkara ini akn berhenti??tlg la...pls stop it....!!!!
thiz week jek kowang tgk la kt paper...xcukup ngan rogol....pastu bunuh..pastu..gantung kt pokok durian...astagfirullah hal azim....wat will happen to us if thiz tragedy terjdi kt kite????terbaru lg...sorang lelaki mati dibunuh pastu dibungkus dgn kain selimut...ni sume biter yg aku dpt melalui subsribe hmetro via hp..using celcom...

aku tataw la ape nk jd ngan dunia skun n yg akan dtg.....if kejadian cam ni still berlaku ag...kebykn kes2 bunuh ni berlaku sbb dendam....ahlong...dengki...n sbgainye....
if pape pown...tlg la fkir secara pnjgn....jgn main amek jln mudah jek...igt..kite di dunia ni sementara jek..bknnye selamanye..ianya hanye pinjaman....


entry kali ni bkn aku nk kte sumer nye kejam..but..manusia yg bertopengkn syaitan jek..for those who read it..im say sorry if u all trase.:pge60:..aku btul2 sedey ble bace kes2 bunuh nieyh...org yg melakukan mende ni sememangnye kejam..xde ati nurani.....xfikir sal mase dpn...
same2 lah kita bersedekah al-fatihah kpd mangsa2 kes ini...n salam takziah kpd kluarga mangsa........pd yg bermusuh tu...berbaik2 la...elak2 kn perkara yg xdiingini...

ok..bye..salam...

3 comments:

amadmarcello™ said...

sedihnyeeeeeeee :(

amadmarcello™ said...

so sad... :(

kizari said...

huhu amad..what to do...stop cruel...