August 14, 2008

AWARD BLOGGER PLG MESRA..GITTEW..


Aha... anugerah ni aku dah booking untuk Okfind88. Dia memang selalu mesra je.

10Q RIANA...ADUYA..WAT SUSAH2 JE KO BG AWARD NI...NI UCAPAN AKU KHAS UTK KOWANG..ase cam duk kt red kapet lak ni..aduya...verangan suda ni...
ambik uols..kan duk lam red carpet da ni..ha..

terima kasih diucapkan kpd anda yg telah mengundi dan memberi sokongan padu kpd sy selama ini..makcek2..pakcek2...syukur alhamdulilah..akhirnya kerja sy di beri perhatian....mm walaupon sy telah berlambak @ bertimbun anugerah..tapi anugerah ini amat bermakna jua bg sy..coz...(nanes)...ramai yg tengok anugerah ini di tenet..n secara xlangsung..sy telah pemes walaupun sudah pemes di mana2..kecuali di toilet n kedai2 mamak...hiks..mm terima kasih juga kepada famili sy..mak...n adik badik sy...coz..jika tanpa sokongan moral..sy xle dpt anugerah yg pemes ni....(nanes)..10q all guys...still support me k...10q..this 4 uools..

so..org yg xdpt award tu..jan jeles ek ngan okf..hiks..sbr2..

2 comments:

Heartless Devilish said...

nie pun ucapan panjang..
miakakaka...segala kedai mamak masok..

okfind88 said...

wkakaka akak...ahaks..