September 8, 2008

asemen

adoii..penat2..asemen berlambak dowh...bkn stakat yg type written...hand written pown ade...lenguh jari jemari ku..lau org tu..xleh sms...takot sakit jari....ha..aku ni...kne tulis tangan asemen....xsakit??dah ler byk tu wei..hanya Tuhan saja yg taw...huhuhu..tapi kan..besh gak wat asemen hand written ni....bkn saving ape...nk saving kebenda....sume aku gune brang aku sndri..nk print bagai lau yg type written tu..tp lau yg hand written ni..aku dpt senaman kn tangan aku ni yg besau cam tangan aper ek??gorilla bole??harharhar...pastu..aku dpt mempraktikkan tulisan ku ini...byk la juga hasil tulisan yg dpt dihasilkn bila ia xhenti2 dibuat...byk font aku dpt hasilkn..bkn stakat font jenis arial...skali ngan font cakar ayam..harharharhar...yg paling klakar...dakwat pen siap abes ag....punyer la susah aku nk carik pen...selongkar punye selongkar..dpt gak la bape batang pen...harharhar...tp kan....yg ganaznye..punye lar byk tulis tuh...smpai dakwat pen pown leh abes...harhar..aku ni..lau pen..suke yg warna itam jek...mmg tu je kesukaan aku..xtaw nape....lau xdpt pen kesukaan aku..huhu...sobsob la..keje pown xmenjadik..harharhar..majuk la kunun..tgk la memcam font aku design kt asemen aku..harharhar..


harhar..ni bru ckit..xkan rr sume asemet aku nk snap pic??xker aku ni giler camera..

2 comments:

Anonymous said...

tetap nak perli haku kan????

kizari said...

harhar....wajib....hiks..