September 8, 2008

da kembali.....

SALAM..pe kabar??arap2 sume chat je..hehe..
waah....actoli ni spatutnye post dlu b4 entry asemen tu..harhar..terlangkah bendul lak td....xcited sgt nk update blog nieyh...hehe...im back now....harhar..segala otak2 dan kosong ni..dah fresh da..muekekeke..epy skun....ntah nape..harharhar....actoli..thiz week pown aku mlas nk honline kan diriku....tp tu la...aku aku cuba kurangkn thiz week gak..bak kater member aku....aku ni..da langgar sumpah..tp last week..aku xlanggar sumpah pown..thiz week je...ntah..smlm aku on9 coz wendu ngan riana,akak reen,akak ann,bro kos,akak lora,FIFIEY,apan,chie,ling n sume2 tu...wendu taw..hanye tuhan yg taw kewenduan aku kt kowang sume..tp aku try utk berposa dr menghonlinekn diri ku ni..ternyata...hnye tahn seminggu lebey je...harharhar..tp aku akan try...hiks..kt blog lak..aku update..cume kt cr tu..tgk la..tp cam xde mood je nk msuk sne...ntah..byk sgt yg hipokrit bagai....pastu dan2 kater aku lak yg berdrama...harharhar...ade bakat ke aku ni??mase form 3 dulu ade la aku belakon utk ari guru..harharhar.....nnti aku nk send bakat aku kt anugerah seni la wei..sape nk bakon??gayah nk??jum la join..ko kn suke drama2 ni...jum rr..hiks...lalalala..daaa...nk g bazaar da ni...nk kirim pape x??sok aku antor ngan pos..hiks...ekeke...daaa..samat berbuka pose...bye..

No comments: