September 15, 2008

so hot...hot..im so hot...y?



huh..pe cer ni..hot2..im so hot..2 perkara yg berbeza...ngan 1 org yg same..huh..ape da jd?huh..di tmpat kejadian yg same lak tuh..wah..pa cer ni okf....huhu..
wah..adoii..hari yg same lak tuh..hangen btul..camne nk citer ni..
ok2..aku citer dr mula..kes mula2 yg berlaku ialah..

1)cam ni..ade sorang tuh...puan ke..laki ke..aku xnk mention larh..mesti kawn aku dpt agak nye la..
mula2 camni..bole tetiber dia nk banje aku baju melayu??huh..kowang xpelik ke??
kowang taw utk ape baju tuh??utk open house nnti...
wah..hengat aku mesken sgt ke??xmampu nk beli baju melayu??hah..mmg aku ckp thiz year aku
xwat baju melayu..bkn aper...coz aku kureng ckit pakai baju melayu ni..lagipun..aku pakai kejap je baju tuh..pastu..
tukar t-shirt gak...hengat aku xmampu ke?walaupon aku masi student..
aku mampu beli baju melayu gune duit aku sdri..duit loan aku...baju melayu tuh...aku dah beli semalam...tp aku xmintak ngan mak aku..
bkn mak aku xmampu..tp....aku xnk nyusahkn mak aku..
sedangkan..lau aku perlu duit...aku ckp...aku nk berhutang ngan dia...
aku xnk nyusahkn mak aku..walaupon dia juz perlu tanggung aku ngan adik aku..
ko tuh..bknnye kaye sgt kan??blaja pown xabes ag..huh..nk banje aku kunun....
neway..tenks ya..but i no need u help..lau nk banje mkn tuh.bole kira ag.ni pakaian..
hengat aku mesken...?aah..mmg la hako meskin..mak aku je yg kaya..tp..tu bkn harta aku..harta durang..
so..wat pe kita nk memewahkn diri kita ngan kekayaan parents kan...??pikir la sndiri..ko tuh da besau...
buknnnye kecik lagi.!!lgipown..ko sape??awek aku??sugar mami aku??sugar dadi aku??sori..no need..tenks ya...


2)kes no 2 ialah...huh..kt 1 tmpat tuh..ade la sorang 2 cam timbulkn perkataan kot..yg berbaur politik...
padahal..durang dah taw...mmg politik xle dijdkn isu kt c2..nk kter newbie..dah lame da durang join tuh..
mula2..aku bg warning....tp..durang ttp la ckp lg...
last2...makhluk ni kater kate lak..ye la..okf ade power kat sni..amboih..skali baru tuh..
pastu..dia ckp lagi..aku ckp ar..no politic here..lau x..aku ban...pastu..trus lak kater..okf hebat la..amboihh..
nak je aku ban dia..tp x..aku juz dilit je msg durang tuh..dah tu..nk kua pown still gak kater aku camtu..okf power..pandai..n
sebgainye..amboih dak ni..last2...aku dilit sume msg aku tuh..ngan msg dak tuh...sentap la aku weei..ape..kowang hengat aku ade koser ni..
aku bole wat memacm??ko hengat aku suke2 nk ban org ni??hengat aku ni suke salah gunakn koser yg aku ade??
sori la wei..kat kolej aku..aku timb pengerusi kelab acc..ade aku slh gune koser??hah??pe kes aku nk gila koser??sedangkan..
org tnye aku ajk s......... pown aku ckp x..bkn malu..tp..aku xnk org rase kita ni berbangga dgn ape yg kita ade..
mcm kita ni menunjuk2..ko hengat aku mintak sume ni??mod dulu tuh..org yg bagi..aku x mintak pown...so...bile org da bg kita peluang..
xkan kita nk menyalahgunakn koser?plz la wei..itu lau ko..lau aku..sori..hargai ape yg kita ade skun...bersyukurlah..

huh.panas kn?maybe aku terlampau emosional sgt..but...aku mmg xle..pastu..aku ade citer kt member baik aku...tp..dia lak yg hangen..
emosi plak..smpai nk putus kawn..riana..plz la..dia lg emosi bila aku dah remove sume nick aku kt tmpat tuh..tu yg dia hangen bagai tuh...
riana..sori....aku bkn ape..aku takot org kater aku salah gunakn kuase yg aku ade....tp..riana da add aku blik jd mod...dia siap tukar pasword tuh..
sume jenis pasword aku try..tp xdpt..pandai ko ek riana..siap tukar pasword ag...riana..sori k...smpai ati ko putus kawn ngan aku..selama 5 bln kita berkwn...
smpai sini je ko nk putuskn talian pershabatan kita??sokey riana...xpe la..bg ko...bg aku..kita ttp kawn...smpai bila2..smpai akhir hayat kita...occays...
riana...plz jan ugut aku....plz la..biarlah aku selesaikn masalh ini dgn berdiam diri..

p/s: tlg jan mentionkn name okf kt tmpat tu lg...that all...

4 comments:

shaofie said...

okf..sabar2..
aku tau nih...
da..jgn nanges..
kesat aer mate tuh... :)

okfind88 said...

tenks sopi...wei...bile lak hakoo nanes??muakkaa..xde maknenye aku nk nanes..

Temah said...

huaaaaaaaaaaaa... apa sudah jd ni??? sapa mahkluk tuh?? apa dah jd ni?? aiyakkk

okfind88 said...

HUHU..xde pape la akak ann..biarlah rahsia psl makhluk ittew...biar okf..dia..segelintir masyarakat n tuhan je yg tahu mengapa jadi begini..