April 6, 2009

FINAL EXAM + ACCA = TENSION + HAPPY

SALAM...hi...ewah..ewahh...

wa..skun aku ngah final....wa...3 ari jek aku final...xde gap...hmm..tp seb bek abes awl...so bole la prepare tuk pektikal yg start 15hb ni..yaktu...ari rabu dpan..huhu..cuak pown ade..wisau pown ade..huhuhu...
btw...td da abes 1 paper..ade ag 3 paper..hukhuk..hope aku dpt jwb ngan tenang n jayanye la..xsabar da nk abes ni.....

oh ya..aku da dpt wat ACCA kat KL..1/7 ni start....cam xcaye jek..kiranye..pas abes pektikal n selesai sume sal dip..bln 7 tu trus masuk ACCA..hope xde sangkut paper la..amin..btw..ngah cuak gak duk fikir sal ACCA ni..antara nk amek ACCA or BACHELOR in ACCOUNTING..huhu..ramai org kate ACCA ni susah...HMMM...tp kann..lau kira..BACH pown ssah gak..akak aku penah ckp..lam blaja ni..sume susah..cam account ni..makin lama mkin susah..byk cabaran dia...so.sume atas kehendak kita...huhu....wisau ttp wisau...gembira pown ttp gembira...hiks..

ok la.bye..nk tido jap...pastu nk sambung studi teori..1 subjek yg amat aku wisaukann..huhu..hope aku dpt menjawb ngan tenang...amin..