April 16, 2009

pektikal ag....time lunch + darah



salam...hi..ewah...ewahhh

oh...tangan ku berdarah now............sakittt taw...xpasal2 duk sibuk potostat.....tgn ku berdarah sbb kne ketas a4....huhuhu..besau la gak lukanye..(si tulisan xchantek duk kesian2 ngan aku..mengomzz.)..huwaa..endiplassss plssss.........

smlm..ari ni..xde keje aku wat....erkkk!!!!!!!!!tlg ye..keje berlambakkk agg kat dapur..eh2..kat dpur plakk...kat rak tu.....hadoiii.... sehari suntuk fotostat kertas. Bertimbun2. Macam kertas assignment + nota dari semester pip lagi (pinjam yerkk titi..sbb dia kesian ngan aku..huhu..)
bkn stakat smlm...ari ni pown ade ag tu..byk ag...bukak ubat stapler...potostat..pilih...stapler blik..susun..huwaaa..byk keje..ni pown xsiap2 ag...

lambatnye nk abes pektikall....huhu..cpat2 la masa berlalu.....alamakk..tekak ku kering..mkn kuew teaw makteh lala xminum air ag...ok laa..lgpown masa lunch da nk abes..bye..salam..

7 comments:

an2raya said...

ala mucuk2 sian dia..meh syg, meh tgk tangan

prima_chrome said...

lorh .. plak tu .. luka berdarah .. relaxx ar luka berdarah di tangna memang la nampak .. luka di hati siapa yang tahu ..

kak p yg bersopan santun said...

ampez faz..tk tahan tol p membaca nyer..terasa cemburu di hati ini..lalalalalalallalalalaala ...byk keje ek zari....ish ish ish..padan muka.lalalalalallalalalalal

Anonymous said...

ko tu sekurang nya ader kerja nak buat ,aku dok sini main intenet jer
yg dok pejabat nie 2 org je

Anonymous said...

ko tu sekurang nya ader kerja nak buat ,aku dok sini main intenet jer
yg dok pejabat nie 2 org je

Anonymous said...

ko tu sekurang nya ader kerja nak buat ,aku dok sini main intenet jer
yg dok pejabat nie 2 org je

okfind88 said...

faz: thx faz..wakakaa....

prima : luka di ati hye atiku luka jek taw..huhuhu...

kak p : oit2 cik sopan.....sopan ke??wakakaa...cemburu ek??si tutttt kann ade..lalalala....aah...keje mmg byk..ampess tol akak ni.....

anon : ooo...kiranye ko jeles ar ni ngan aku??hahaha....meh ar dtg opis aku...aku ganti ko..bole??hiks..