April 14, 2009

TAG FROM GARDENIABOY


salam..hi..ewah..ewah..

ha..ni award..award ni dr fiq..thx ye fiq sbb bg award ni..ektoli..award ni aku penah dpt..btw..sbb ko fiq..aku wat blik..ngee..fiq ni..byk name..wakakaa..gardenia..name roti pown bole..wakakaaa...
jum layann
1. Copy Badge "2008 Cute's Blogger Award" untuk diletakkan di blog anda

2. Link atau ceritakan kembali s
iapa yg memberikan award ini kepada anda
yg bagi award ni kat aku adalah rerama jelmaan manusia yg bernama gardenia..

3.Setiap blogger hendaklah menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri

wokey..jwb je la..
5fakta = cute(wakakka..nk cpat ni..jgn la booo aku)....tinggi..peramah..sawo matang..pemarah..tp jap jek..
5hobi = suke karoke....suke buli akak2 angkat ku..suke wat lawak..ntah jd ke x..wkakaa..suke bg nasihat..lalala

4. anda perlu memilih 5 penerima award seterusnya dan menyertakan nama mereka di blog anda..

arr..yg ni..xnk tag sape2..wokey??sbb ramai da dpt ni..lagipun tu taun 2008..hiks..skun da nk masuk pertghn tahn daa..lalalaaa


thx again fiq.


ok..ni bkn stakat award jek..skali ngan tag dia kasi..ces2..layannn..



2 comments:

Pakcu Sofi said...

aku pon terkena da.........haha

okfind88 said...

hahaha...adoii