October 6, 2008

penat sieyhh..

wahhhhh..tireddd...aduya....lam kul 4 lebey td..bru smpai
dr key ell..huhu...penat2...smlm kul 2 da tido...pastu..
bgn kul 5 pg....then bersiap2 g kajang..lam kul 6lebey..
aku kua dr kem wit my sis..n pegi ke umah dia....benti kt
tol sg besi solat jap..n teruskn perjlnn ke kajang...tp be4
smpai umah...g beli bekpes dlu..lapar wei..smlm aku xmkn..
eh..mkn...mkn kueh aye je...nasi xmkn..kelmarin..1 kali je
aku mkn nasi...wahhh...bkn nk diet..tp malas je nk mkn..
ntah..xde selera..hiks...hauhau..eh....smpai je kt umah...
siap2...lam kul 8.30..g hentian kajang..aku da nk blik phg
da..penat sesangat..nek bas kul 9...lam pkul 10 cam gittew..
smpai kt pudu..adoii...penat2..taw nape???bas yg aku nek tu
g tukar minyak itam la plak..atoi....mula2..duk lepak kt
opis durang dlu...bole la rileks2...pastu..g la hentian pudu..
yg aku mlas nye...kne berdiri lame2...ngan beg latop bagai..adoii
dah la penuh sesak kt pudu tu...lame wei tgu kt sne..lam pkul
12 lebey bru nek bas...huh!!penat kaki aku...berdiri lelama..igt
sempat ar aku g klas law...huh..tp syg..terpakse xg gak..adoii..
camne ar nasib ku ari rabu ni..hmmm....penat2...owh ye..raya ni kan..
byk btul open house kne pegi...ade invitation aku pegi la...al maklum la..
pemalu sikit aku ni..sikit je ar malunye..harhar....eh..tu pown lau dkat ar..
eh..g open house pown penat taw...ea la..penat nk bukak mulut...wakakaka..
bknnye byk sgt ruang kosong aku ni..wkakakaa..larikkk..mateylar aku kne kutuk
dek riana ngan ajah tu....ya ampunn...hiks...ok la..tu je stakat ni..daaa

wasalam...

No comments: