October 14, 2008

sUmMaRy FoR 4 DaYs...

wakaka..sah2 kali ni entry aku panjg...hahaaa..summary pown..still panjang gak..

sabtu...
hoho....mmg giler nieyh...smlm..pas g dgr kursus yg
amat membosankn bg aku n da gank....lam kul 3 gittew..
back home...n bersiap2 g town...g soping ar..pa ag...
soping tyme....harharhhar..soping pas aye gittew....
hiks...ewah2..org ngah2 bln ni..dok terperuk je kt umah..
aku lak bole g soping..waahh...eh..jap2..nk citer psl
kursus jap...psl soping tu..jap ar...

ok..pes...wah...cam cerpen gittew..hohoho...kelmarin..
lam kul 1 lebey aku tido..tu pown xnk tido ag..coz..
xnantuk ag...tp..nk uat camne...btri latop da abes..
bkn xde letrik..but....aku mmg set tyme camtu..lau btri
abes..latop off.harhar..bgn lak kol 6 lebey..iron baju
bagai..then bru mandi..pastu..siap2...trus masok kolej..
ngan pewot xbekpes...masok2..ade nmpak gula2..pa ag..
amek ar..bekpes ngan candy..muahahaa...adoii...siap amek
yg org len punye ag...waakakkaa....then...smbil2 tgu
penceramah smpai....snap pic dlu..wkaakkakaka..pedulik
haper aku..wakakaka...ok2..meh nk bg komen psal penceramah tuh..



ni ar antara pic yg aku snap..

penceramah 1 : xfhm sgt ape yg dicramah oleh beliau...
penceramah 2 : suke wat lawak sndri..n then..gelak sndri..busan..
penceramah 3 : hoho..yg ni..ntah la nk ckp pe..tp..ade yg ok psl dia..
pomot dianye produk..setiap 2 min...
penceramah 4 : siyes skit di ni..lg borink...

makanan lak....muahahaaha

minum pg : nasi lemak lam kuantiti yg sikit...ckp utk budak mkn...
air lak..sikit gak....
makan t.ari : nasi ngan kuantiti yg sikit...daging 1 ketul yg kecik..
kuah yg sikit....
air lak..sirap xdee ais....


hahaha..cam pengkritik lak kami ni...hahaa..eh..opkose la kne kritik..
kami byr tiap2 sem utk xtvt plajar taw...hiks...dan kesimpulannye...
kursus kelmarin xbesh....borink...lam durang duk ceramah tuhh...
aku siap bermsg2 ag...siap men pas2 kertas ngan member len....n yg
penting...snap pic..itula tanda kami protes...sbb BORINKK....owh ya..
tenks to penceramah jemputan coz..cpt abes..harhar..syiokk walapon borink..
lam kol 2 lebey da abes..


harhar...pas lunch tu..trus siap2..g town..hahaha...
nk release tension kunun ni..harhar..tension la sgt ni.......
pes tu..teruntum dlu....then...g kp..then...pegi stadium kotan..
dan pegi ar kt ecm...on da way g ecm tuh...aku snap ar pic bangunn yg akn
dibukak xlme ag..ade chinatown,ada malaytown n ade indiatown..wah..3 bangse
ade tu..besh kann.

tmpat soping yg bakal di buka xlame ag yg berhampiran ngan ecm..

bangunn dia still kosong ag...huhuhu..masok je ecm..putar2 dlu..then..g tesco..
mula2..g check berat barang utk entrepreneurship...then..baru ar kegiatan
soping dilakukan..eh..sblm tu..sblm g ecm...aku g parkson kt kuantan plaza jap..
huh..g soping baju kt sne bole selai..tp..xbeli trus..aku sorok baju yg aku nk tuh
kt bwh timbunan baju len..wakakaa...pas blik dr ecm bru aku nk beli..bole kann??hiks..
eh..kami duk kt ecm tuh..lamer gak..xsedar da nk malam..wakakakaa..pastu..kitorang g
besh place..harhar..mydin..kt sne..kitorang soping sakann..wah...harhar..kitorang ni..
xkira awl bln ke...tgh bln ke..ujung bln ke...tepi bln ke..lam bln ke..soping jek...
aslkn epi..wakakaka...pas berabis duit kt sne..g parkson blik..g beli baju yg aku suke
td..harhar...kt tgn ni..xyah ckp ar..penuh ngan beg plastik yg besau...org len tgk je..
eh...pedulik aper aku ngan pandangan durang...wakakaa..epi beb..harhar..then...g p.m jap..
pusing la 1 round...xtaw nk mkn pe...last2..beli nasi kerabu...tp kann..aku kne tipu ngan
pakcik tuh...bygkan..sume kne rm9...fuhh..mahal gilerr...aku beli lauk ikan keli..but..y
so expensive?aku tgk kt bekas ikan keli tuh..sekor rm1 jekk...wadepakkk...ish...ngan kaum
sndri nk tipu ke??xper lah p.cik oitt...len kali aku n da gank xnk da g kt kedai hang...
bapak punyer mahal....mcm sedap sgt...then...pas beli2 kt pm...kami blik umah...hoyehhh...
sonok..tp letey..blik2...rehat2 jap..trus on9..smbil mkn....wahhhh...hohoho...on9 smpai
ke pg....hoho....duk borak2 ngan faz,kak p n ann adikku.....tenks ya coz chat ngan zari..
weekend je la yoop kite bole chat smpai pg kann..huhu....weekend ni..si fazz ngan faiz
ajak jmper...huhuhu..besh....jmpe ar kita yop...



byk x??wakakaa..soping xhengat dunia...


wakaka...saje snap pic toilet..hiks...

ahad...

hoho..ari ni bgn lewat...bgn2..basuh baju...n tertido...pastu..kul 2.30..member kejutkn..
pastu bru mandi...n g mkn...penat ehh...xilang ag...then..mengon9kn diri...ngah syok2 on9..
ym aku lak..error...duk sign in sign off jekk aku ni...last2..aku wat kptsan utk uninstall
n install blik...adoii..biler da install yg baru..ag dasat....org pm aku langsung xnmpak..
unistall blik..then..carik sopware len..install blik..xle gak..berkali2 ar aku duk wat
camtu...bosan sgt..aku on ar gne meebo...pastu..aku on lak gne yahoo nye web...hohoho..
smpai kul 12 pown xle ag...sobsob..adakah ianye ari mlm aku??huhuhu...aku nk studi pown
smpai xde mood...huwaaa..da ar ade test law...last test lak tuh....inilh arapan.......
last week...mmg bz giler...kowang taw..smpai aku terluper ade latihan ni..huwaaa...
lau kt sikul tu..bole ar ckp buku tertinggal kt umah knnn..ni kt kolej....mo ckp pa??
leks je ar...haha..smbl2 duk install ym tuh..aku mkn puding..huhuhu..sodap...puding buah gittew..
da borink kann...xde keje nk wat..

isnin..
bgn pg..siap2 g klas...hauhau..pastu..b4 truskn klas yg ke2..cpt2 siapkn homework...wakakak..
seb bek cepat wat..sblm name aku kne pgl..keje da siap..fuhh..siap kene puji bagai..haha...
almaklum ar..sume btul yg aku wat..wakakakaaa...wah..lam klas..bole aje wat..lam exam hall??
arap2 ar dpt wat gak...hmm..ari ni..ym aku still ngong..sape ar yg men2 boot2 aku ni..sobsob..
seb bek ade FAZ..ANN..N KAK DIANA...lau xde durang..xsemangt aku nk on ym ag ni..muahaha....
tenks a lot ye faz..kak diana n ann(mygur)...dpt gak ar gne ape ntah name sopware yg fazz bg tuh..
so appreciate sesangat..walau pown xgne ym..kann..besh gittew..hihihi..
..haha..instal punye install..lebey dr 20 kali aku duk install ni.smpai tertido..sedar2..kul 3 pg
lebey..so..kemas2 latop bagai..bru tido ngan syok..harhar..
owh ya..tuan umah aku punyer ar baik..nk taw nape??haha...pg2 ag dia anta nasi kat umah aku....
wah..baik sungguh dia..siap kem slm ag kt aku tuh...tenks maklong....yg penting..dia mention
name aku..harhar....lau jmpe jek kwn aku..slalu tnye aku..wakakaa...oopss..next

slasa..
hoho..siap2 g klas....pastu...ade ag upernye quiz..quiz ngan ngejut..huhuhu..seb bek dpt jwp...
ase2..aku le dpt fullmark...haha..verangan jek ni..ala..cam kacang je soklan tuh..eh2.xle2
verangan ag..nex week ade ag test acc..sobsob...jumaat ni..ade test..pastu nex week lak....
isnin..pastu ari rabu lak..haha..sobsob..td kann..ade perjmpaan...malas aku nk join..penink paler
jek g dgr miting..wkakaaka...eh..makan mek d jap..wakakaaa...layann....kowang nk gak??ha..ni aku snap pic...samat menjamu slere...hiks..




muahahaa..byk kan aku mkn??kann2..hiks...tgk badan ar..

ok la..nnti2 aku update ag..muahhaa..salam


7 comments:

Unknown said...

pic jamban tu memang sempoi, gua rasa cam nak tumpang berak je ni,wakakakkaa

kizari said...

wakakaka faz...tu mmg khas utk faz...harhar..

Anonymous said...

astaga tnds pun snap ka

kizari said...

eh..tandas tu..special taw..hnye utk sesorang..muahhaa..mateylarh aku..larikkk.

Anonymous said...

perghh...sedap.
ape yg sedap?
adaler...
biarla rasie..

Unknown said...

sedap berak ke bang??

kizari said...

wah2 faz...sape yg berak tuh??