October 22, 2008

rogol lagikkkk....bile nk benti sume ni??



salam...
adoii..skun ni..makin byk lak kes rugul2 kann??aduya...mengapa ini sume harus terjd??kes terbaru..kes rugul lam bas sikul...ngok betul perogol tu..bkn ngok...tp xtaw da nk klasifikasikn ape yg sesuai utk makhluk itu..sian student tu..bru umo 14 taun...ishh..ape nk jd ngan dunia skun ni??makin lame mkn teruk....adoii..citer aku taw td..mase aku duk surf the net...pastu...bukak la mymetro kan..pastu..ternmpak lak citer psl ni...aduya..dunia2....pada yg xbaca or xtaw ag pasal ni...baca2 la ni..

Oleh Hadzlihady Hassan
hadzlihady@hmetro.com.my


RAMPAS...bas sekolah suspek dibawa ke IPD Petaling
Jaya untuk siasatan lanjut.

PETALING JAYA: Seorang pemandu bas sekolah merogol seorang pelajar berusia 14 tahun dalam kenderaan itu dalam satu kejadian di Sungai Way di sini awal pagi kelmarin.

Dalam kejadian kira-kira jam 6 pagi, lelaki durjana itu yang menjalankan rutin hariannya mengambil pelajar di sekitar Petaling Jaya menggunakan kesempatan ketika gadis itu menaiki bas dipandunya berseorangan.

Difahamkan, pelajar malang itu yang juga penumpang pertama menaiki bas terbabit, dirogol pemandu bas itu yang membawa kenderaannya ke satu lokasi tersorok sebaik mangsa menaiki bas untuk ke sekolah.

Lelaki itu menutup pintu bagi mengelak pelajar tingkatan dua itu menjerit meminta tolong atau lari menyelamatkan diri sebelum merogolnya.

Mangsa yang ketakutan selepas diugut, hanya mampu merelakan dirinya dirogol lelaki terbabit berikutan ketika kejadian tiada sesiapa berada di sekitar kawasan itu.

Selepas memuaskan nafsu serakahnya, pemandu bas itu tanpa belas kasihan dan rasa bersalah meninggalkan pelajar berkenaan di tempat kejadian menyebabkan mangsa terpaksa berjalan kaki pulang ke rumah sambil menangis.

Menurut sumber, bapa pelajar itu membawa mangsa yang masih berpakaian seragam sekolah ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Petaling Jaya untuk membuat laporan.

Susulan laporan itu, polis menahan pemandu bas terbabit bagi membantu siasatan.

“Lelaki berusia 20-an itu ditahan kira-kira jam 1 tengah hari semalam (kelmarin). Suspek sudah berkahwin dan isterinya sedang mengandung anak sulung mereka,” katanya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Arjunaidi Mohamed, ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan kejadian itu.

“Lelaki itu kini ditahan dan akan direman mulai esok (hari ini),” katanya.



adoii....nahh kann..dunia skun...parents arapkn anak2 nek bas ni..slamat la...tp..len plakk..igtkn naik bas ni...dpt la elakn dr kes culik ke...ape ke..tp..ini lak yg dpt...kpd keluarga mangsa...byk2 bersabar k..semoga makhluk itu akan mendpt balasan yg setimpalnye..amin....pd yg kt luar tu..ambil berat la akan anak2 anda....

8 comments:

Fifiey82 said...

aper nak buat yop... kalo hukuman di malaysia ni masih tak ikut Al Quran Sunnah.... nahhhh masih lah mcm tu... wanita2 di Malaysia juga haruslah berpakaian menutup aurat...Harammmmmmmmmm tu buka aurat... ulang sekali lagi HARAM HARAM HARAM

ssshhh!!! said...

aku benci! kejam punya perogol! nikmat hnya sesaat slamanya sakit buat si mangsa..benci!

okfind88 said...

to ff: nahh kann..ape nk buat..tu la..org puan pown kne jaga aurat tu..pastu...jgn nk gedix xtentu pasl..tingkah laku tu kne jaga..kita xtaw sape yg harus dipersalahkan...

to pehpo: sbr..arap dpt elakkn benda camni...hanye TUhan dpt membalas terhadap makhluk itu..jika xdpt azab di dunia...azab di akhirat ade..nantikann...

fazrin2211 said...
This comment has been removed by a blog administrator.
fazrin2211 said...

ceh, ko delete coment aku,ekekekeke...ye la ye la..
aku paling sokong apa yang fifiey komen tu, sebelum ppuan2 kat malaysia ni pupus, pelihara lah diri,
memang bukan semua ppuan tak bertudung tu jaat, kekadang ada yang lebih berhati mulia, tapi sekurang2nya, jgn la terlalu over sexy..

ciri wanita idaman ku:
bertudung
sopan santun
lemah lembut
hormat org tua

hehe promote2

okfind88 said...

wah...muekekeke..aku dilit ek??terdilit kot..wkaakaaa...waah..siap list ag tuhh......aku da jmpe da sape ciri2 yg ko nak tu faz..hakhak..jgn tnye aku sape..lau ko nk taw...sila2 pm aku..wkakaaaa..cam la kita ni xslalu pm ek..wkaaka.

sixnebess said...

waaaaahh..sukung apa sis kata tu..but skrg ni yg tutup aurat x di tut..tp da ramai pula yg minta di tut kaaan.. :p paham2 jaa la.hohoho..tutup ja x cukup mesti seiring dgn urusan kita dgnNYA..
pdpt sa jaa.. :p

okfind88 said...

nebes....nk wat camne kann..ramai yg minta....xkira tutup aurat ke x..skun ni pown..budak bawah umo pown da pandai da benda2 gini..adoii..dunia skun..mcm2 la kann..kita kne la jaga diri kita..waspada..elakknnye lau bole....pastu..bawakla senjata...xde ar smpai pistol or senapang..tp..cam bawak la cam serbuk lada kann.yg tu la sy slalu dgr...pape pown..slalu la berwaspada..